donderdag 12 januari 2017

2016 overslaan

Geen blog in het jaar 2016!

Als je naar de titel kijkt, lijkt het erop dat ik 2016 over zou willen slaan. Maar dat is gelukkig niet aan de hand. Er zijn een paar prioriteiten in mijn leven:

  • Mijn man
  • Mijn dieren
  • Bio Amable
  • en sinds februari 2016 Alambika Nederland
Uiteraard heb ik regelmatig contact met mijn vrienden en familie, dus geen zorgen. Maar goed, het opzetten van Alambika Nederland, de groothandel voor biologische etherische oliën heeft zoveel tijd opgeëist dat een blog schrijven een beetje onderaan het lijstje kwam. Vandaar geen blog in 2016! We gaan er nu weer tegenaan met nieuwe blogs vol informatie en wetenswaardigheden. Allemaal voor meer bewustzijn en een betere gezondheid om blij en mooi door het leven te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten